  • Data: 2006-04-08 12:57:30
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Drzewiecki [###d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx.###
    ]
    napisał:
    > Hmm - mi coraz bardziej wygląda na to, że dziewczyna zaplanowała na

    > noc sylwestrową swój pierwszy raz z chłopakiem, bo niektóre 14-latki
    > uważają, że powyżej 14 lat zaczynają tylko moherowe berety. :-)
    > Podczas imprezy trochę wypiła, potem z pomocą chłopaka i kolegów
    udała
    > się do mieszkania sąsiada, gdzie się wszystko odbyło. Potem mogła
    wypić
    > choćby ów kieliszek i zasnęła.

    Tu uparwiasz jasnowidztwo. Oczywiście wykluczyć tego, co piszesz nie
    można, tym nie mniej nie mamy żadnych dowodów, ba poszlak, że tak
    było.

    > Wtedy chłopak poprosił kilku kolegów, żeby się pochwalić "zdobyczą".
    > Może nawet kilku ją pomacało (w artykule pisze, że przynajmniej
    część
    > przyznała się tylko do dotykania).

    A to już - jak pisałem - jest właśnie bardzo prawdopodobne.

    > Rano dziewczyna się obudziła, ubrała (ten szczegół przemawia przeciw
    > hipotezie podstępu, że nie uwierzę, że pijane nastolatki po
    rozebraniu i
    > wykorzystaniu dziewczyny potem ją starannie ubierają, a nawet
    14-latka
    > nie przeszłaby do porządku dziennego nad tym, że obudziła się
    rozebrana
    > w obcym mieszkaniu po tym, jak "film się urwał"), wróciła do domu.

    ubierać pewnie by nie musieli. Pytanie, czy obecnej modzie musieli
    rozbierać?

    > A że zaczęła w szkole krążyć plotka o tej sprawie, to opowieść
    > podkoloryzowano. :-)

    I dokładnie tego się obawiam. W rzeczywistości mogło to być o wiele
    mniej drastyczne, niż opisują.