  • Data: 2006-04-08 13:54:38
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Palver" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e1823k$9dk$1@inews.gazeta.pl...

    > i chcialbys by jedna osoba Cię sadzila ?

    Nie, nie chcialbym. Ale jesli nawet, to nie sadze aby "likwidacja" lawnikow
    byla wyjsciem najszczesliwszym ;).

    Ponadto uwazam, ze bycie sedzia zawodowym, nie wyklucza automatycznie bycia
    idiota. Z b. wiarygodnego zrodla slyszalem o sedzim, ktory uznal oskarzonego
    o zgwalcenie za niewinnego. Byli swiadkowie, byly dowody. Wszystko bylo.
    Dlaczego zatem uniewinnil? Bo uznal - UWAGA UWAGA - ze "nie mozna zgwalcic
    kogos na stojaco". Czesc palestry jednego z najwiekszych, wojewodzkich
    miast, miala z tego ubaw po pachy. A czesc nosila sie z zamiarem
    udowodnienia temuz wybitnemu przedstawicielowi wymiaru sprawiedliwosci, ze
    sie jednak da. I nawet nie trzeba byc kobieta.

    > I miec 24 godziny - przy braku jakiekolwiek mozliwosci dowodzenia swej
    > neiwinnosci - na udowodnienei ze nie jestes jeleniem? ja nie.

    Ja tez nie. I, bardzo prosze, nie wspominaj mi nawet o chorych pomyslach
    min. zero. Jak bede chcial go posluchac, to sobie wlacze jakies radio.
    Maryja na przyklad. Ale wczesniej doprowadze sie do stanu, ktory Andrzej
    nazwalby zapewne zeszmaceniem totalnym. Bo tylko pijany moze zrozumiec
    pijanego.

    > Tu jesczze zapomnialem dopisac.
    > Koneiczna jest zmiana sposobu glosowania. Do skazania powinno byc wymagane
    > uznanie za winnego przez kazda z osob orzekajacych a nie wiekszosc jak to
    > jest obecnie bo juz wtakim przypadku gdy ktos uzna za neiwinnego to
    > istnieja powazne obawy co do tego ze taka osoba jest niewinna, powstaja
    > wapliwosci nie do usuneicia i mamy razaca sprzecznosc z art 5 ust 2 KpK.

    In dubio pro reo? Elementarne. To wina powinna byc udowodniona "ponad
    _wszelka_ watpliwosc". A jak lawnik ma watpliwosc... etc. Z drugiej strony:
    nie zawsze lawnikowi sie chce nawet myslec. Grunt to kasa. Przyklad wyzej.
    Przynajmniej jeden musial sie zgodzic z decyzja, nieprawdaz?

    Pozdrawiam.
    Palver.