  • Data: 2006-04-08 10:09:21
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Palver napisał(a):

    > Po mojemu wystarczyloby zwolnic...;) MSPANC

    i chcialbys by jedna osoba Cię sadzila ? I miec 24 godziny - przy braku
    jakiekolwiek mozliwosci dowodzenia swej neiwinnosci - na udowodnienei ze
    nie jestes jeleniem? ja nie. Tu jesczze zapomnialem dopisac.
    Koneiczna jest zmiana sposobu glosowania. Do skazania powinno byc
    wymagane uznanie za winnego przez kazda z osob orzekajacych a nie
    wiekszosc jak to jest obecnie bo juz wtakim przypadku gdy ktos uzna za
    neiwinnego to istnieja powazne obawy co do tego ze taka osoba jest
    niewinna, powstaja wapliwosci nie do usuneicia i mamy razaca sprzecznosc
    z art 5 ust 2 KpK.

    P.