  • Data: 2006-04-07 19:14:32
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Palver" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:e16b72$bvr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    pl> napisał w

    > tu chodzi o sam fakt popelnieni gwaltu, wyprzedzajac wypowiedz akulki w
    > ktorej stwoerdzi zapewne ze skoro probowala poplenic samobojstwo to
    > oznacza ze faktycznie zostal popelniony gwalt chcialem zarowno ja jak i
    > Artur zaznaczyuc ze to nie jest dowodem na wine sprawcy.

    W takim razie ja rowniez pozwole sobie na pewne wyprzedzenie. Ewentualnych
    zarzutow pod moim adresem.

    Dla mnie zajedno czy dziewczyna sie spila z wlasnej woli, czy tez jej czegos
    dodano. Zostala zgwalcona i kropka. Ale ja sie nazywam Przemyslaw Michon i
    jestem szarym obywatelem. Gdybym byl natomiast prokuratorem P. Michoniem i
    to, na dodatek, w pracy - to juz co innego. Bo wtedy dla mnie gwaltem bylyby
    przestepstwa z art.197 i 198 kk. A nie 200. Bo Kodeks karny "ujednolica
    kwestie _nazewnictwa_".

    > art 207 ma zastosowanie bo osoba ta jest maloletnia. Nie musi to byc
    > rodzina.

    Dzieki. No to ja chetnie zawloklbym przed oblicze Wysokiego Sadu rowniez
    kolezanki.

    Pozdrawiam.
    Palver.