  • Data: 2006-04-07 21:35:02
    Temat: Re: Gwalty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Drzewiecki [###d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx.###
    ]
    napisał:

    > Akurat za krótki okres działania (kilka h) na narkotyk, a dolanie do
    > soku - smak by wyczuła, gdyby to była ilość znacząca.

    A skąd wiesz jak długo ten narkotyk działał? Z artykułu to przecież
    nie wynika. Mogła mieć nazajutrz "kaca giganta", który był de facto
    końcówką działania jakiegoś tam środka narkotycznego przykładowo.

    Co do dolewania do soku, to zależy ile tego dolano. 14-to latka jest
    lekka. Nie chce mi się. szukać podręcznika do sądówki, ale spodziewam
    się 50 góra 100 ml wódki plus kieliszek szampana mógł spokojnie ją
    zawalić z nóg na tyle skutecznie, że bez opowiadań kolegów mogła nie
    mieć pojęcia, że w ogóle jej coś zrobili.

    Zresztą niekoniecznie przecież musieli jej to jednorazowo podawać.
    Mogło się to odbyć tak, że podali jej załóżmy 50 ml w czymś (w dwóch
    kolejnych drinkach nie poczujesz nawet Ty), co spokojnie po pewnym
    czasie powinno doprowadzić do stanu, w którym już spokojnie wypiła
    resztę nie zdając sobie z tego sprawy, co się dzieje. Koło północy
    kieliszek szampana i po zawodach.

    > Tu raczej piła dobrowolnie.

    Nie wykluczam tego.