  • Data: 2023-07-04 19:21:59
    Temat: Re: Guantanamo w Ostródzie [2014-03:2015-04]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.07.2023 o 19:11, alojzy nieborak pisze:

    > Toć nie jest tajemnicą inny wydźwięk podobnych sytuacji za Donka i za Kaczki.

    No nie jest. Z jednej strony rozwój mediów (w tym internetowych i
    społecznościowych) z drugiej za donka jednak "zwykłych obywateli" raczej
    nie szarpali (były napierdalanki chyba tradycyjnie z marszem
    niepodległości - ale oni napierdalają się z policją ponadpartyjnie) z
    kibolami, pacyfikacja górników i pięgniarek (ale to znów nie "zwykli
    obwatele"). Na protestach i z powodu kowidu milicja wyszła do obywateli
    i obywatele mieli okazję się przekonać, że dowcipy o milicjantach wcale
    nie są abstrakcyjne. A wcześniej wiedzieli o tym ci, co na przykład
    roberta czytywali;)

    > Tak czy siak kulsona który zastrzeli gościa z nożyczkami
    > jak dobrze kojarzę do służby przywrócili po długim leczeniu/urlopie:)

    Ano....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!