  • Data: 2009-07-08 16:20:39
    Temat: Re: Gry dla doroslych a sprzedaz dzieciom
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h31vq7$kqf$1@news.dialog.net.pl Ajgor <n...@...pl>
    pisze:

    > Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości

    > U nas to wyglada inaczej. Byly przypadki podania do sadu (pracuje tu
    > kilkadziesiat tysiecy ludzi, wiec zawsze sie ktos znajdzie). Bylo pare
    > przypadkow przywrocenia.
    > Ale na najnizszej stawce. Zadnego zwracania zarobkow.
    W przypadku przywrócenia do pracy wskutek niezgodnego z prawem rozwiązania
    stosunku pracy zwrot utraconych świadczeń to normalne (przynajmniej w
    części - art. 47 KP).

    > Gosc przed sprawa zarabial 100 tys. rocznie, a po przywroceniu 25 tys. I
    > nic nie mogl na to poradzic.
    Mógł. Tylko nie umiał albo nie chciał (art. 45 KP).

    > Ale w wiekszosc sprawy sa przegrywanie. Zaklad ma kase, wiec ma
    > najlepszych prawnikow. No i sądy w kieszeni. Jak by jakis sedzia chcial
    > pogadac z prezesem, to musial by sie umawiac na audiencje jak u
    > jakiegos pieprzonego krola. Tak to u nas wyglada. Wezwanie prezesa do
    > sadu po prostu wyladowalo by w koszu :)
    Chyba nieco tworzysz jakąś urban-legend.
    Ja wiem, jakie jest polskie sądownictwo ale są też jakieś granice (chyba?).
    I jest przecież 4-ta władza.

    --
    Jotte