  • Data: 2006-11-23 13:05:23
    Temat: Re: Gramofon Elta - brak pewnych funkcji
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11/23/2006 12:18 PM, michał wrote :

    > Też gdzieś czytałem że przy zakupach przez internet można zwrócić towar w
    > ciągu 10 dni... a kupiłem w zeszły piątek.
    > Ale jak to w praktyce wygląda? Tak po prostu bez powodu, bez przyczyny mam
    > do nich pojechać i oddać? Nie wydaje mi sie to takie proste, chyba ze sie
    > myle. Na jakiej podstawie mam dokonać zwrotu - jakas ustawa, artykuł ?

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20000220271&type=3&name=D20000271Lj.pdf
    Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
    oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    > Gramofon nie nosi żadnych śladów używania, mam oryginalne pudełko, brak
    > tylko styropianów.

    I OK. Nie daj sobie wmówić, że musi być styropian, folia nie rozdarta i
    inne bajki. Nie odjeżdżaj też ze sklepu zanim nie dostaniesz pieniędzy
    albo nie będziesz miał pisemnego potwierdzenia, że w dniu takim a takim
    chciałeś oddać w trybie ustawy sprzęt ale go nie przyjęli.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do