  • Data: 2006-11-23 13:24:21
    Temat: Re: Gramofon Elta - brak pewnych funkcji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Nov 2006, Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Tak po prostu... Towar zakupiony wysyłkowo (z pominieciem aukcji, ale tutaj
    > bylo KupTeraz wiec to nie ma zastosowania) można zwrócić w przeciągu 10 dni,
    > bez podania przyczyny. Co więcej sprzedawca powinien zwrócić pełną kwote (nie
    > moze zrobic odliczenia np. kosztow przesylki itp)

    Dotąd zgoda.

    > + wszelkie koszty.

    A to niby z czego wynika???
    Może coś mi prześlesz wysyłkowo, a ja Ci to odeślę kurierem
    królewskim Jej Królewskiej Mości (tu wpisać dowolną istniejącą
    monarchię :)), przyniosą Ci w pozłacanym pudełku...
    Inaczej: "poproszę przepis".
    Sprzedawca nie może *obciążać* kosztami które poniósł przy
    sprzedaży, ale nie ma IMO obowiązku płacić za zachcianki nabywcy,
    nabywca przyniesie w zębach - trzeba odebrać :)

    No i żaden przepis nie zakazuje wystawienia negatywa na allegro.

    IMO jest to "prawidłowe" - fakt że ktoś korzysta z prawa to jedno,
    wolno mu. Ale druga strona może nie polecać takiego klienta,
    to też jej wolno :)
    BTW: dlatego spora część "firmowych" sprzedawców komentarze wystawia
    dopiero po 2 tygodniach.

    pzdr, Gotfryd