eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGenerali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania › Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania
    From: "Edi" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić
    odszkodowania
    Date: Thu, 15 Sep 2011 20:08:59 +0200

    Użytkownik "Rafał" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:j4taqi$49m$1@news.onet.pl...
    > Od dłuższego czasu męcze się z ubezpieczycielem Generali/szkoda
    > komunikacyjna z OC sprawcy
    >
    > Oczywiście jak w większości wypadków ubezpieczyciel wycenił sobie naprawę
    > na 102% wartosci samochodu i unika odpowiedzialności, która na nim
    > spoczywa - to dość powszechne w Generali, więc tematu nie trzeba rozwijać.
    >
    > 1. Udało uzyskać się kwotę bezsporną, która nijak ma się do szkody
    > 2. Trwa drugi etap, w którym po bardzo wielu interwencjach ubezpieczyciel
    > zadeklarował możliwość wypłaty odszkodowania do wartosci samochodu
> [...]

    rzuc okiem tutaj:
    http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-pytania-i-o
    dpowiedzi/Szkoda_calkowita__3

    nie jestem mistrzem (to pewne) ale jezeli pojdziesz do warsztatu ktory
    naprawi Ci samochod za 99% wartosci pojazdu w momencie wypadku, przedstawisz
    fakture, to nie moga Ci odmowic wyplaty

    Powiodzenia
    Edi.