eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGenerali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania › Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania
  • Data: 2011-09-15 22:20:51
    Temat: Re: Generali story, czyli ubezpieczyciel który nie chce wypłacić odszkodowania
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.09.2011 20:36), Rafał Łukawski wrote:

    > Jutro bede rozmawial z warsztatami, tu oczywiscie dmucham na zimne,
    > podstawowym warunkiem jest to by warsaztat wydal samochod przed
    > otrzymaniem pelnej kasy. Ja jako jednostka nie mam zamiaru pozniej przez
    > pare mies. meczyc sie o pare tys.

    Ja swój samochód oddawałem do warsztatu (nie ASO) na naprawę
    bezgotówkową i oni jakoś tam od TU odzyskiwali pieniądze.

    > Oczywiscie naprawa w ASO nie u Pana Stasia,

    No nie wiem czy ASO się zmieści w 100% wartości samochodu, raczej bym
    szukał jakiegoś porządnego warsztatu, który specjalizuje się w naprawach
    ubezpieczeniowych. Musisz się jednak liczyć z tym, że tobie dadzą
    zamienniki zaś do TU zafakturują jak za nowe :).

    p. m.