  • Data: 2005-08-11 13:57:14
    Temat: Re: Gdzie zgłosić sprawę ?
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. W jakiej formie powiniennem przedstawić maile jako dowód w sprawie, by
    > były wiarygodne, tzn. nie było podejrzenia, że je zfabrykowałem ?

    Proponuje wydrukować i zapisać np z Outlook Express jako plik eml na płytce
    i tak dostarczyć policji.
    Zobacz np. w notatniku ile ciekawych informacji jest w takim mailu których
    normalnie nie widać.

    > 2. Groźby, i w ogole cała sprawa z mailami wyszła jako efekt pewnej umowy,
    > której druga strona nie zamierza rozliczyć. Czy powiniennem traktować te
    > sprawy łącznie, tzn kwestia finansowa związana z tą umową i kwestia gróźb
    > karalnych?

    I tak i nie.
    Sprawa gróźb dotyczy sprawy karnej i bedzie prowadzona przez policje pod
    nadzorem prokuratora.
    Możesz jednak wystąpić do sądu chyba po przesłaniu aktu oskarżenia o
    jednoczesne rozstrzygnięcie sprawy o roszczenie cywilne.
    Sąd może ale nie musi się przychylić do Twojej prośby.

    Pozdrawiam.
    Andrzej