eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.? › Re: Gdzie legalnie "bzykn??" dwunastolatk?? Tylko w Watykanie, F. i M.?
  • Data: 2010-04-27 09:28:49
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzykn??" dwunastolatk?? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Trudno mi odpowiadać za poglądy innych osób na ten temat. Ustawodawca

    Uwaga na marginesie: zauważ że ten matoł buzdygan nie jest w stanie
    odróżnić czyichś prywatnych poglądów od czyjejś (w pełni poprawnej)
    interpretacji prawa.

    > nie ma obowiązku tłumacznia się ze swoich decyzji. Uznał w swej
    > mądrości, że właściwa będzie granica lat 15. Czy słusznie? Trudno mi
    > powiedzieć, bo nie wiem, czym się kierowano. Jakąś granicę wieku musiano

    Sufitem ;) (liczba wzięta z sufitu ;) )

    Swoją szosą znam zarówno kobiety, które w wieku poniżej legalnego limitu
    były w stanie w pełni świadomie podejmować tego typu decyzje, jak i
    kobiety, które w wieku 30 lat w mojej ocenie nie były w stanie w pełni
    świadomie zadecydować o swoim życiu seksualnym i były przez to
    regularnie wykorzystywane przez różnych drani.

    [ciach]

    > Ale nie przychodzi mi do głowy żadne inne rozwiązanie. No bo w jaki
    > sposób masz zamiar o tym orzekać? Jakaś komisja ma dopuszczać "do

    Na podstawie przepisów o zgwałceniu.

    W jaki sposób sąd ocenia, czy sprawca (dowolnej płci) doprowadził do
    obcowania podstępem?