eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.? › Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
  • Data: 2010-04-27 08:13:31
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 00:31:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Poza tym księża nie są przedstawicielami Watykanu co do zasady.

    Watykan, to w ustach przedpiścy. nazwa przedsiębiorstwa kościelnego.
    I ksiądz jest jak najbardziej przedstawicielem tej firmy.
    Przecież pracownik np. Enea ubrany w roboczy drelich jest przedstawicielem
    firmy Enea. I to rzutuje na wizerunek całej formy, dlatego pracownik ma być
    czysty, schludny itp itd ;)
    Bez dwóch zdań - funkcjonariusz firmy pana b. jest jego przedstawicielem :)

    > Nie ma co się również czerpiać tej granicy lat 15. U nas to tak sutawiono.
    > Są kraje na swiecie, w których dziewczęta w tym wieku normalnie legalnie
    > wychodzą za mąż i zdarza się im zachodzić w ciążę. Nie jest to mądre, ale
    > to prawo tamtych krajów.

    Dlaczego uzurpujesz sobie nazwanie niemądrym zwyczajów, obyczajów innych
    ludów, plemion które od wieków, stuleci żyją według swoich zasad i im to
    nie przeszkadza?
    Zakładasz że tylko my 'jesteśmy mądrzy"?
    Możesz będziesz chciał y np. Cyganie "żenili" się po osiągnięciu 18 lat a
    nie jak mają teraz np. w wieku 13-14 lat?
    Ehhhh..... myślałem że taka głupota nie padnie spod Twoich
    palców/klawiatury :)))