eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.? › Re: Gdzie legalnie "bzykn??" dwunastolatk?? Tylko w Watykanie, F. i M.?
  • Data: 2010-04-28 14:31:28
    Temat: Re: Gdzie legalnie "bzykn??" dwunastolatk?? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4bd8072a$1@news.home.net.pl...

    > Wątpię, bo tego nie da się inaczej naukowo ustalić jak "to zależy od
    > konkretnego przypadku" ;)

    Obliczyć rozkład gausa i przyjąć jakiś poziom pewności. To kwestia czysto
    matematyczna. Można dyskutować, czy to powinno być od góry czy dołu
    przedziału i jaki margines błedu dopuszczamy.

    > [ciach]

    > Czyli de facto art. 200 jest to automacik chroniący przed wysiłkiem i
    > myśleniem, a służący do nakręcania statystyki.
    >
    > Jak pisałem: art. 200 skasować i trzymać się przepisów o zgwałceniu,
    > niezależnie od wieku. Jak ktoś uważa, że jakaś nieletnia/jakiś nieletni
    > zostali niecnie wykorzystani - donosik i sprawa zostanie indywidualnie
    > zweryfikowana.

    Jest to jakieś rozwiązanie i wcale go za głupie nie uważam. Ale co do
    zasady zawsze będzie problem polegający na tym, że młoda dziewczyna jest
    podatna na perswazję, więc udowodnienie zgwałcenia nie byloby takie proste.
    Myżlę, że z punktu widzenia poprawności tworzenia prawa jest właściwszym
    przyjęcie określoonego wieku. Jedyne co, to można dyskutować, czy akurat 15
    lat jest tą właściwą datą.