  • 1. Data: 2010-04-23 20:54:40
    Temat: Gdzie legalnie "bzyknąć" dwunastolatkę? Tylko w Watykanie, F. i M.?
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Przepraszam za cross-posta, ale chciałem napiętnować swoją niewiedzę.

    Czy na mocy konkordatu księża w Polsce nie powinni mieć prawa do uprawiania
    seksu z osobami już od 12-tego roku życia? Są w końcu funkcjonariuszami
    Stolicy Apostolskiej i powinno obowiązywać ich takie samo prawo ja w ich
    mateczniku. Podobnie jak polskich żołnierzy na misjach obowiązuje prawo
    naszego państwa.
    Dlaczego w takim razie nazywa sie to "pedofilią", skoro w Watykanie "wiek
    przyzwolenia" wynosi lat dwanaście? Czy jeżeli obywatel Watykanu przyjedzie
    do Polski ze swoim dwunastoletnim kochankiem, to czy polska Policja ma prawo
    prewencyjnie go przymknąć, a prokurator postawić jakieś zarzuty? A jeśli
    "wujek" powstrzyma sie od współżycia, to czy może spać w hotelu pod Wawelem
    ze swoim towarzyszem podróży w jednym łóżku?
    Dlaczego Polska - tak bliska sercu Kościoła Jego córa - nie pójdzie w ślady
    innych przodujących katolickich państw: Filipin i Meksyku?

    Tak tylko pytam.

    Koziołek

  • 2. Data: 2010-04-23 21:30:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziołek pisze:

    [ciach brednie]

    > Tak tylko pytam.

    Zmień medykamenty - aktualne najwyraźniej nie działają lub działają źle.

  • 3. Data: 2010-04-23 21:33:01
    Od: "Janina Kolina" <k...@y...com>

    > Koziołek pisze:

    NIEPOCZEBNIE jątrzysz.
    Kościół piętnuje takie wybryki i kieruje do innej parafii

    jk

  • 4. Data: 2010-04-23 21:33:02
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl>

    > Dlaczego Polska - tak bliska sercu Kościoła Jego córa - nie pójdzie w
    > ślady innych przodujących katolickich państw: Filipin i Meksyku?

    Nie wiemy :-(

  • 5. Data: 2010-04-23 21:34:09
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zmień medykamenty - aktualne najwyraźniej nie działają lub działają źle.

    Dlaczego brednie? To dobre pytanie. Czy obywatel Watykanu w wieku 12 lat
    może wziąć ślub? Jeśli nie, to jaki cel ma ustawienie dopuszczalnego wieku
    na 12 lat?

  • 6. Data: 2010-04-23 21:42:58
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Zmień medykamenty - aktualne najwyraźniej nie działają lub działają źle.

    Masz jakiś konkret przeciwko mnie, czy tak tylko będziesz popierdywał? Co Ci
    nie pasuje w moim pytaniu? Coś w nim niewspółgra z obecnym stanem prawa, czy
    tylko z Twoim światopoglądem?

    Koziołek
    --
    http://www.przepraszamzacrossposta.blox.pl

  • 7. Data: 2010-04-23 21:46:04
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Janina Kolina pisze:

    > NIEPOCZEBNIE jątrzysz.
    > Kościół piętnuje takie wybryki i kieruje do innej parafii

    Ba!

    Koziołek

  • 8. Data: 2010-04-23 21:53:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości

    > nie pasuje w moim pytaniu? Coś w nim niewspółgra z obecnym stanem prawa,
    > czy tylko z Twoim światopoglądem?

    Moze chodzi o takie tendencyjne sformulowania, jak "matecznik" i ogolny ton
    posta...
    A swoja droga uwazam, ze limit mogliby faktycznie obnizyc. A juz na pewno
    zniesc ten debilny artykul, ze karalny jest seks za kase z osobami 15-18.
    Niech sobie scigaja sutnerow, streczycieli, ale jesli pannica sama, z
    wlasnej prywatnej inicjatywy, chce dac dupy za kase, to jakie to do cholery
    przestepstwo zerznac ja i zaplacic?
    W koncu w seksie damsko meskim i tak zawsze w ponad 90% chodzi o - tak czy
    inaczej - rozumiana kase...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-04-23 21:55:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Koziołek pisze:

    > Masz jakiś konkret przeciwko mnie, czy tak tylko będziesz popierdywał?
    > Co Ci nie pasuje w moim pytaniu?

    Jego kompletny idiotyzm.

    > Coś w nim niewspółgra z obecnym stanem
    > prawa, czy tylko z Twoim światopoglądem?

    Nie znasz Art. 5 KK i nie podałeś, z jakiego sufitu te 12 lat spisałeś.

  • 10. Data: 2010-04-23 22:07:15
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Jego kompletny idiotyzm.
    Bez przesady. Jest zwięzłe jak szczękościsk młodego boksera.

    > Nie znasz Art. 5 KK i nie podałeś, z jakiego sufitu te 12 lat spisałeś.

    OK. Co w takim razie stoi na przeszkodzie zorganizowaniu przez polskie biuro
    podróży wycieczki reklamowanej hasłem: "Znajdź w Tajlandii trzynastoletnią
    żonę"?

    Koziołek