    From: "beathka" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdy dorosĹ&#65533;y bije dziecko
    Date: 24 Oct 2006 21:08:25 +0200

    > Dnia 23-10-2006 o 17:59:44 Idiom <i...@w...pl> napisaĹ&#65533;(a):

    > Policja nie miesza sie w sprawy rodzinne. Dziecko musialo by zlozyc
    > zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa przez jego matke :P

    To jest nieprawda!!!!!!
    Jeżeli chodzi o przemoc istnieje coś takiego jak sprawa z urzedu. Często ofiara
    jest tak zastraszona, ze nie zgłosi sprawy na policję. Jeżeli ktoś ma powody
    przypuszczać, że dokonuje się gdzies przemocy może zgłosić to np. policji, czy
    na niebieską linię. Są też osoby zobligowane jak, np. nauczyciele, policja,
    lekarze, itp., którzy wcale nie usza pytać się ofiary czy mogą zgłosić przemoc...