  • Data: 2004-04-16 13:12:28
    Temat: Re: GIODO....
    Od: "Słodzik" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jedrus" napisał w wiadomości

    > Jezeli opublikowane dane "Kowalskiego" dotycza jego
    > miejsca pracy ( adres, telefony ), to czy "Kowalski" ma prawo
    > liczyc na ochrone czy nie???

    Jeżeli uprzednio pan Kowalski raczył udostępnić
    adres swojego miejsca pracy w internecie np.
    na firmowej stronie internetowej i tym samym
    dobrowolnie "pozbawić się" części prywatności,
    może tylko biernie obserwować poczynania
    osobników kopiujących te dane w sieci. Co
    innego, gdyby ktoś wszedł w posiadanie adresu
    i numeru telefonu bezprawnie. Tak się jednak
    składa, że zarówno swoje imię i nazwisko (1)
    jak i adres i numery telefonu firmy (2) podałeś
    Z WŁASNEJ NIEPRZYMUSZONEJ WOLI
    panie jędruś, co pozwoliłem sobie udokumentować
    na tej grupie.

    Ad (1)

    Oto jeden link do jednego z postów na których
    podajesz swoje imię i nazwisko [tylko grupa
    pl.soc.seks.towarzyskie bo tam najwięcej
    się udzielasz]

    http://groups.google.pl/groups?q=Andrzej+%C5%81ukaws
    ki+jedrus&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scoring=r&selm
    =7n6tqa%24iok%241%40sunsite.icm.edu.pl&rnum=1

    Ad (2)

    Oto link do twojej strony firmowej na której
    widnieją adres i numer telefonu.

    http://www.bartexpo.prv.pl

    Jeszcze jakieś pytanka?
    Chętnie odpowiem.