eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGG - podmiana baneraRe: GG - podmiana banera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: GG - podmiana banera
    Date: Fri, 22 Oct 2004 02:33:58 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 17
    Message-ID: <cl9khm$26p4$1@news2.ipartners.pl>
    References: <cjuum4$m02$1@news.dialog.net.pl> <cjv607$ini$2@inews.gazeta.pl>
    <ck3oc8$sus$1@atlantis.news.tpi.pl> <ck3to7$35k$9@inews.gazeta.pl>
    <ck3vo3$1332$1@news2.ipartners.pl> <ckiecg$vrh$4@serwus.bnet.pl>
    <cks96a$7qo$3@news2.ipartners.pl> <ckts0u$1oj$3@inews.gazeta.pl>
    <cku5a2$1819$1@news2.ipartners.pl> <ckua5k$ose$4@inews.gazeta.pl>
    <ckuc4p$1c3m$1@news2.ipartners.pl> <ckuld3$biq$4@inews.gazeta.pl>
    <ckuruv$1l5d$1@news2.ipartners.pl> <cl196a$blj$19@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.179.209
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1098405238 72484 217.153.179.209 (22 Oct 2004 00:33:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Oct 2004 00:33:58 GMT
    In-Reply-To: <cl196a$blj$19@inews.gazeta.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.6) Gecko/20040114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:249937
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    >>OK, zgoda - ale w takim razie uprzejmie proszę nie wyjeżdżać z
    >>argumentami związanymi z "unikaniem opłat 'abonamentowych' poprzez nie
    >>oglądanie reklam", dobrze? ;->
    >
    >
    > A czy czasem to nie jest tak, że licznik nalicza opłatę za odwołanie do
    > bandera, a nie jego oglądanie?
    >

    Jeśli takowy istnieje, to owszem. Ale to, że aplikacja go nie wyświetla
    nie oznacza, że nie odwołuje się do właściwego adresu.

    A jeśli nie ma licznika i reklamowadcy płacą określoną stawkę przy
    założonej średniej oglądalności - to za 'nieoglądanie' tracą, jeśli już
    w ogóle ktokolwiek, to reklamodawcy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1