  • Data: 2004-10-22 22:03:46
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:clbss8$gmj$1@news2.ipartners.pl...

    > Aplikacja wysyła impuls??

    Kwestia nazwenictwa. Wysyłą jakąkolwiek informację, z której wynika, ze
    wyświetla banner, podczas gdy tego zrobić z definicji nie moze. Nie chodi mi
    o ewentualne ograniczenia wprowadzone przez użytkownika.

    > Aplikacja łączy się z serwerem i go sobie pobiera. Ba! Z tego, co się
    > orientuję to nawet sama sobie nie wyświetla, tylko wywołuje windowsowy
    > iexploreer, żeby sobie obiekt ze wskazanego internetowego adresu
    wyświetlił.

    Jak to okno wywołuj, to wszysto w porządku. Gorzej, jak okna zadnego nie
    wywołuje, a jedynie wysyłą te zapytania.

    > Tak, ale wtedy sytuacja jest identyczna jak np. wystawienie okna poza
    > ekran czy przysłonięcie obszaru z reklamówką innym oknem. Czy wręcz nie
    > patrzenie w ten obszar (zamknięcie oczu, naklejenie kartki na ekran).

    Ale są różnice w sprawcy. o ile ja sam sobie mogę to zrobić, bo mnie żadna
    umowa w tym względzie nie obowiązuje, to jak to zrobi osoba biorąca za ich
    wyświetlanie pieniążki, to zaczyna się kłopot.