  • Data: 2004-10-22 01:05:30
    Temat: Re: GG - podmiana banera
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Jak zwykle wykazujesz swoją skrajną ignorancję. jedyne co Cię ratuje, to to,
    > że używasz L :D

    Tirstanek, jesteś głupi jak troznek od szpadla i zaraz to udowodnię...

    Za wikipedią: emulator to komputerowe oprogramowanie pozwalające na
    uruchamianie programów na platformie (przez co rozumie się sprzętową
    architekturę lub system operacyjny) innej niż ta, dla której powstały.

    Jest też wyraźnie zaznaczone, że "warstwa kompatybilności" (jak się WINE
    raczy określać) jest szczególnym przypadkeim emulatora.

    Czyniąc silne założenie, że przy swojej 'bystrości inaczej' poradzisz
    sobie z prostym językiem angielskim, podaję ci adres wspomnianego
    artykułu: http://en.wikipedia.org/wiki/Emulator

    Wprawdzie na stronie WINE skrót jest rozwinięty jako "Wine Is Not
    Emulator" niemniej jednak jeśli uda ci się wszytać w dokładniejsze opisy
    (albo choćby FAQ) konretnie chodzi o zaznaczenie, że WINE nie jest
    emulatorem _procesora_.

    Z mojej strony EOT. A jak jakieś głąby nie są w stanie pojąć, że
    emulator nie musi być konecznie emulatorem sprzętu, to już ich problem.

    PS: zgadnij, jak w jakiej grupie w dystrybucji SuSE siedzi WINE...