  • Data: 2011-07-05 11:53:16
    Temat: Re: Fotoradar - straz gminna, czy maja prawo?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-05 13:42, Olgierd pisze:

    > Ma -- takie, że później ew. musisz się pomęczyć by w prosty i niezbity
    > sposób wykazać *kto* odebrał przesyłkę.

    Już kiedyś o tym pisałem - w dużej części (bo też w dużej częsci ZPO
    będzie wymagane) różnica między R a ZPO polega na 'czasie dostępu'. :)

    Właściwie, dalej idąc, także wysłanie za ZPO nie jest dowodem na
    cokolwiek - w szczególności, że przesyłka zawierała to co deklaruje
    nadawca - odbiorca ma wpisaną w dzienniku korespondencji przychodzącej
    uwagę 'otrzymano pustą kopertę'.
    ICIPTZ? ;)*

    --
    spp
    * - retoryczne stwierdzenie, nie będę polem,izował :)