    From: "japo" <s...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografowanie w marketach
    Date: Wed, 28 Feb 2007 15:28:11 +0100

    > A jesli w regulaminie bedzie napisane, ze zwiedzajac sklep, musisz co 3
    > metry podskoczyc w gore i klasnac a jesli tego nie zrobisz, to zostaniesz
    > wyprowadzony ze sklepu - tez bedziesz domniemywal ze sie zgodziles na te
    > warunki?

    to samo dotyczy zakazu palenia, picia alkoholu itp - bo nie wiem na ile sie
    to mieści w pojeciu miejsca publcznego, wiec możliwe że jest regulowane
    przede wszystkim regulaminem..
    Podobnie chyba jest z zachowaniem się na parkingu: przed marketem to nie
    jest droga publiczna, więc PORD się tu stosuje z "dobrej woli". Nie jestem
    całkiem pewny, czy nie jest to jakoś uregulowane "wyżej" tzn czy złamanie
    regulaminu nie będzie zarazem wykroczeniem, ale wydaje mi sie ze nie..

    Jadąc autobusem bez biletu narażasz się na trudną rozmowę z kanarem, który
    co prawda nie powinien użyć wobec ciebie aktywnie siły, ale ma prawo cie
    przydybać do momentu przyjazdu policji..