  • Data: 2024-07-25 20:43:52
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jul 2024 19:34:27 +0200, Shrek wrote:

    > Czterolatek
    > https://www.o2.pl/informacje/4-latek-wszedl-na-swini
    ce-internauci-powinni-odebrac-prawa-rodzicielskie-70
    52886311783072a

    Świnica o ile pamietam, to ciagle szczyt dla ceprów :-)
    Odrobina asekuracji dodatkowej i dziecko wejdzie :-)

    Ale czy jest sens przy 4-latku ... nie wiem jak z kondycją, i z
    rozmiarem.
    Znajoma zabrała kiedys swoje młode na śnieżke, to mówi, ze podziwiała
    determinacje - stopnie pod koniec dosc wysokie, dziecko sobie pomaga
    rękami, ale wchodzi chętnie.

    J.