  • Data: 2024-07-25 20:51:16
    Temat: Re: Fotografowanie dzieci w górach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2024 o 20:43, J.F pisze:

    >> Czterolatek
    >> https://www.o2.pl/informacje/4-latek-wszedl-na-swini
    ce-internauci-powinni-odebrac-prawa-rodzicielskie-70
    52886311783072a

    > Świnica o ile pamietam, to ciagle szczyt dla ceprów :-)
    > Odrobina asekuracji dodatkowej i dziecko wejdzie :-)

    Tam baby w szpilkach czasem wchodzą:) A czasem ktoś spada. Takie życie w
    górach...

    > Ale czy jest sens przy 4-latku ... nie wiem jak z kondycją, i z
    > rozmiarem.

    Sądząc po załączonym filmiku był jednym z lepiej wyposażonych i lepiej
    sobie radzącym. Z mojej perspektywy jak żona gdzieś wlezie, to młody tym
    bardziej bez problemu.

    > Znajoma zabrała kiedys swoje młode na śnieżke, to mówi, ze podziwiała
    > determinacje - stopnie pod koniec dosc wysokie, dziecko sobie pomaga
    > rękami, ale wchodzi chętnie.

    Nie pamiętam ile lat mialem jak pierwszy raz byłem na Śnieżce, ale mając
    6 lat to miałem już brązową odznakę PTTK po górach. Główny problem to że
    w książece trzeba było mieć stempelek ze schroniska lub spotkać
    przewodnika który by podpisał, gdyby liczyć nierejestrowane to pewnie
    bym miał w tym wieku złoto. Naprawdę nie rozumiem tego hejtu na to że
    gówniak robi w życiu coś fajnego i wartościowego zamiast siedzieć z
    tabletem na kanapie...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!