    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Date: Fri, 27 Jul 2012 16:50:08 +0200

    Użytkownik "Docent Zylber" napisał w wiadomości grup

    >(czyli na początku 2011 roku). Przekroczenia prędkości niewielkie (o ile

    > NIe dziwie się że u nas w NIemczech polak to synonim złodzieja i
    > krentacza.
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płacąć okradasz
    > Państwo - złodzieju

    Mieszkasz w Niemczech, wiec nawet w przyblizeniu nie wiesz, jak u nas to
    PANSTWO okrada obywateli. I nie mowie tu o drakonskich podatkach, ale o
    zwyklych oszustwach, gdzie urzednicy podatkowi oszukuja obywateli, zawyzajac
    podatki gdzie tylko sie da. Urzednik skarbowy dostaje 20% od kazdej sumy,
    ktora uda mu sie wyrwac, wiec wyludzja bez zadnego opamietania i bez zadnych
    hamulcow. Co rusz slychac o firmie, ktora padla, bo urzad skarbowy naliczyl
    zawyzony podatek. Pozniej w sadzie sie okazuje, ze podatek byl nieslusznie
    naliczony, ale firmy juz nie ma, bo zdarzyla zbankrutowac. Oczywiscie
    pozniej urzednik skarbowy ma sto wylumaczen i dowodow na to, ze naliczyl
    wlasciwie (co jest zwyklym klamstwem). Nawet, jesli sąd orzeknie inaczej.
    Chyba najbardziej absurdalnym przykladem czegos takiego bylo, jak kupilem
    stary (20-sto kilkuletni) samochod za 1500zl, a urzedas w Zlotoryi naliczyl
    mi za niego 20tyś podatku (tak tak. To nie pomylka - DWADZIESCIA TYSIECY). I
    mial bardzo racjonalne wytlumaczenie, ze to jest prawidlowo naliczone. Z
    podaniem przepisow, artykulow itd... Oczywiscie sie wtedy wybronilem, ale
    chuje lataly w powietrzu po urzedzie skarbowym, i juz zaczelismy sie lapac
    za klapy. Dopiero jak mu zagrozilem prokuraotrem, sadem i mediami, nagle sie
    okazalo, ze mam do zaplacenia 30zl.
    Po drugie Polacy na kazdym kroku slysza, ze na nic nie ma pieniedzy, wiec
    trzeba podnosic podatki, a jednoczesnie co chwila slychac, jak z panstwowej
    kasy urzednicy wyplacaja sobie premie liczone w setkach tysiecy. W praktyce
    wyglada to tak, ze mafia rzadzaca krajem wyludza najwiecej, jak sie da po
    to, zeby podzielic kase miedzy siebie. Istnieje nawet cos takiego, jak Forum
    Pokrzywdzonych przez Panstwo.
    Aha... Niedawno w telewizji lecial program dokumentalny o poczatkach tw.
    "demokracji", czyli o przemianach w latach 1989-1990. Jeden z owczesnych
    prominentow Solidarnosci powiedzial w nim, ze "reformy trzeba bylo wtedy
    przeprowadzac szybko, zeby obywatele nie zorientowali sie, ze sa wymierzone
    przeciko nim". Czyli solidarnosciowa banda od poczatku dobrze wiedziala, ze
    chodzi tylko o okradanie Polakow przez panstwo. I o nic wiecej. Jak dla
    mnie, to ta wypowiedz powinna wystarczyc do wywolania rewolucji, az do
    splyniecia rzek krwią. Ale Polacy sa tak otumanieni, ze wszystko mozna z
    nimi zrobic.
    Wiec nie zarzucaj Polakom, ze okradaja wlasne panstwo, bo to oni sa okradani
    przez panstwo, a jedynie czasem probuja odzyskac to, co zlodzieje z urzedu
    skarbowego zabrali.