  • Data: 2012-07-28 20:50:00
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" <c...@p...pl>

    > Przede wszystkim nikt nie ma obowiązku dostarczania dowodów przeciwko
    > sobie. Może wreszcie ktoś zaskarży ten debilizm prawny jakim jest
    > obowiązek wskazywania osoby której sie powierzyło samochód i w przypadku
    > odmowy stosowanie domniemania, że kierowała osoba która odmawia wskazania.

    Ale takiego domniemania wlasnie nie ma, karze się za niewskazanie co
    najwyżej. Poza tym wskazanie powierzenia do kierowania nie jest tożsame z
    dostarczaniem dowodów przeciwko sobie, znaczy trzeba jednak wykazać, że
    kierował a nie, że dostał. A przecież nie musiał kierować, bo mógł kolejnemu
    powierzyć. Generalnie ktoś mógł mu zawędzić samochód na jakiś czas. No i
    najważniejsze, że można po prostu nie pamiętać co nie jest tożsame z
    niewskazaniem, bo niewskazanie umyślne musi być.