  • Data: 2005-05-09 00:08:23
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Każdy kolejny twój pomysł jest bardziej idiotyczny od poprzedniego...

    No ale to ty uwazasz, ze wszystko zalatwi wychowanie. Ale skoro go
    obecnie nie ma lub jest szczatkowe. Oraz nie popierasz moich
    wczesniejszych pomyslow to siegam tam, gdzie mnie kierujesz - ze
    wychowanie to podstawa i nalezy tych co powinni zajac sie wychowaniem
    zobligowac do tego, a policjant dopilnuje, zeby tak sie stalo... ;)

    > Tego się nie da rozwiązać systemem zakazowo-nakazowym.

    Zaproponuj rozwiazanie moralno-chrzescijanskie, ktore przyniesie skutek
    ;)

    > To jest głebszy problem społeczny i rozwiązać go można tylko kompleksowo.

    Czyli regulacja prawną i zmianą obyczajów. A jak dac znać tysiacom
    rodziców znać, że coś jest "do bani"? I jeszcze tak, zeby sie przejeli i
    wzieli za "opieke"?

    > Idiotyczne zakazy powodują tylko zwiększenie pogardy dla insntytucji je
    > wydających.

    I tu sie roznimy. Ty uznajesz, ze idiotyzmem jest zabraniac/ograniczac
    dostep do alkoholu nieletnim. A ja wrecz przeciwnie.

    > Zaczynasz mnie irytować.

    Po prostu przyjmuje twoj sposob kontr-argumentacji ;)

    > To te pikniki musiałbyć wyjątkowo nudne.

    Skoro tak twierdzisz - no ale ty to wiesz lepiej...

    > Cóż - wychowacą kolonijnym też trzeba umieć być. Sama chęć szczera nie
    > wystarczy.

    To fakt. Ci co nie potrafia to ze zszarpanymi nerwami i pretensjami
    chcieli wyjezdzac podczas pierwszej polowy swojego turnusu, rzucajac
    dzieciaki, wynagrodzenie, byle tylko sie stad wyniesc. Szkoda, ze nie
    wiesz, co to znaczy byc wychowawca kolonijnym, bo nie gadalbys bzdur
    takich jak co poniektore, co ci sie udaja... ;)

    Pozdr

    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz
    Mistrz Horroru: Clive Barker - Galilee ......... http://tiny.pl/h1nb