  • Data: 2005-05-09 03:28:33
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    bayo wrote:

    > Czesciowo bierze sie. Wystarczy ze jest to jakis maly procent, a w skali
    > rocznej bedzie on mial wymierne skutki spoleczne.

    Jesteś w stanie udowodnić bezpośredni związek przyczynowo-skutkowy? Że
    dany alkoholik jest alkoholikiem, bo jako nieletni mógł wejść do lokalu
    i sobie popatrzeć na pijących? I to wyłącznie z tego powodu?

    Tak na marginesie - żeby być konsekwentnyn powinieneś domagać się
    wprowadzenia cenzury zamazującej w TV i kinach wszelkie przypadki
    spożywania alkoholu.

    > Rowniez. Co zreszta zamyka czesciowo bledne kolko.

    Nie 'również'. Przede wszystkim. Rodzina plus skłonności wrodzone (na
    poziomie genetycznym). Także wpływ rówieśników.

    Ale nie możliwość popatrzenia sobie np. na kogoś pijącego piwo czy jakiś
    napój z parasolką.

    [ciach]

    > Mnie jednak interesuje jak sie ma alkoholizm do kosztow podatnika w obu
    > tych przypadkach.

    Nie zmieniaj tematu. Póki co masz wykazać związek przyczynowo-skutkowy
    między możliwością wejścia osoby nieletniej do sklepu/lokalu, gdzie
    _między_innymi_ sprzedaje się alkohol - przy braku możliwości nabycia
    tego alkoholu, a popadnięciem przez taką osobę w alkoholizm.

    Potrafisz?

    > Wszystko jest dla ludzi. Tylko nie moze byc tak ze Bronfman ktorego

    Nie, nie wszystko. Cyjanku potasu nie polecam Ci próbować, nawet w
    małych dawkach ;->

    > dziadek dorobil sie fortuny na Prohibicji, robi teraz fortune na
    > smiertelnych wypadkach drogowych w Polsce. Tylko dlatego ze jakis kretyn
    > z tytulem profesora nie wie jak dziala Bronfman.

    Nie znam człowieka.

    > Ten ROTFL jest dowodem ze w Klechistanie czas sie zatrzymal swojego

    Gdzie? I dlaczego mój ROTFL ma mieć jakikolwiek związek z twoim urojonym
    miejscem?

    > czasu. Pomiedzy dostepem a iloscia alkoholizmu jest wielki zwiazek.

    Czy mógłbyś uprzejmie przestać bezczelnie fałszować okoliczności dyskusji?

    Istnieje zakaz sprzedaży nieletnim.

    Twierdząc, że sam brak zakazu wstępu do lokalu, gdzie alkohol sprzedają,
    daje automatycznie dostęp do alkoholu, bezczelnie kłamiesz.

    Przykład: nie mam zezwolenia na broń (jakoś się nie starałem). A mimo
    tego mogłem wejść do sklepu z bronią, popatrzeć sobie na towar, na ceny,
    popytać się sprzedawcy... Czy w ten sposób uzyskałem dostęp do broni
    palnej? Chyba jednak nie.

    [ciach]

    > alkoholu na stacjach benzynowych jak w Polsce. Po co kierowcy alkohol?
    > Rozumiem, to nie dla niego, do dla wygody pasazerow.

    A po co kierowcy np. prezerwatywy? Przecież kierując pojazdem nie
    powinien seksu uprawiać. Zakazać na stacjach! Po co kierowcy grill czy
    rozpałka? Przecież jak tego użyje podczas jazdy, to spowoduje poważne
    zagrozenie! Natychmiast zakazać na stacjach!!!

    Czy widziś już, jak idiotyczny jest twój argument?

    > W USA nie wolno nawet przewozic autem alkoholu w otwartym pojemniku
    > (butelka czy co tam).

    W USA też nie wolno robić zdjęć własnym dzieciom na plaży, bo zrobią z
    ciebie pedofila. USA to w ogóle dziwny kraj - w którym np. mniejszym
    złem jest zrobić 'skok w bok' z tłustawą panienką i potem się tego
    wypierać, niż dzięki znacznie grubszemu kłamstwu zmasakrować tysiące
    niewinnych ludzi.

    > Podasz czy nie?

    A ty podasz?

    Łącznie z powołaniem się na jakieś wiarygodne źródło wraz z analizą
    wskazującą, że wynika to tylko i wyłącznie z tego powodu - a nie np. z
    powodu lepszych dróg, mniejszej liczby samochodów czy np. bardziej
    restykcyjnych ograniczeń prędkości.

    [ciach]

    > Problem alkoholowy istenieje wszedzie na swiecie, wlacznie z Iranem.

    Powiedzmy. Tak czy inaczej nie wynika z dostępności, ale z przyczyn
    społecznych. A także nieco z przyczyn genetycznych.

    > Chodzi o jego ilosc. I pod tym wzgledem nie ma nawet co porownywac Kande
    > z Klechistanem.

    I znowu powołujesz się na jakieś swoje urojone miejsce... Czy
    przypadkiem sa mnie masz problemu alkoholowego?