  • Data: 2005-05-09 00:01:43
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ach, tyle razy miałem okazję ukraść sprzęt na kilkadziesiąt tysięcy... I co?

    Moze czekasz na swoja wielka szanse ;)

    Sprzet za kilkadziesiat tysiecy to nie problem ukrasc, problem jest go
    potem sprzedac za te kilkadziesiat tysiecy i to jeszcze tak, zeby nikt
    sie o nic nie zapytal ;) A to juz nie tak prosto. Prosciej zwinac komus
    komorke, jak jej nie pilnuje...

    Ale to od rzeczy.

    > Bo durne slogany nie tworzą rzeczywistości.

    Hmmm, od razu durne.

    Dla mnie to:

    brak alkoholu - brak uzalezniania od alkoholu
    dostep do alkoholu - mozliwosc uzaleznienia

    > PS: wprowadź zakaz wychodzenia neiletnich w ogóle na ulice (tam ludzie
    > mogą chodzić i palić papierosy!). Oraz kupowania (nawet gazet) przez
    > nieletnich w kioskach (przecież tam handlują papierosami!).

    Kiedy mialem nascie lat tata wyslal mnie do kiosku po 2 paczki fajek i
    dla mnie swiat mlodych. Znalem Pana w kiosku, on mnie, moich rodzicow -
    jednym slowem wszyscy sie znali. Jednak nie sprzedal mi fajek.
    Powiedzial, ze jak tata chce, to niech sobie sam przjdzie...

    Dobra, koniec "przypowiesci" - natomiast ty odwracasz kota ogonem. Nie
    wiem jak z czyms takim "walczyc" wiec nie bede...

    > Leki psychotropowe, leki nasercowe, leki na raka, antybiotyki... i
    > wiele, wiele innych leków jest dostępnych tylko na recepty. Spróbuj
    > pomyśleć, DLACZEGO.

    Zeby trafialy do potrzebujacych, a nie byle gdzie.

    > Poczytaj, pomyśl....
    Czytam, mysle - i tylko odwracanie kota ogonem widze ;)

    > Więc wprowadzasz jeszcze bardziej radykalne (i bezsensowne) ograniczenie
    > - choć 'tylko' dla pewnej grupy wiekowej.

    Mniej wiecej dlatego, ze ta grupa nie jest odpowiedzialna sama za
    siebie. I wiesz, jest uciskana nie tylko przeze mnie. Nie moga glosowac
    w wyborach. Nie moga dostac prawa jazdy. Nie moga kupic alkoholu i
    papierosow w sklepie. Skads sie to wszystko wzielo...

    > Robisz z alkoholu sensację, owoc zakazany... a to będzie odnosić
    > odmienny skutek.

    Wybieram "mniejsze zlo" - obawiam sie, ze gorzej niz obecnie nie moze
    byc. A alkohol, to zadna sensacja. Natomiast wiem, jak dziala on na
    mlody organizm, a takze widze, ze po alkoholu mlodziez "nie potrafi sie
    zachowac", a ewentualne konsekwencje ich nie dotycza - przeciez sa
    niepelnoletni.

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz