  • Data: 2019-05-13 20:32:35
    Temat: Re: Facebook pozwany W POLSCE za cenzurę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik bytomir napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 8 maja 2019 15:47:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Prezentujesz murzyńskość pierwszego stopnia, patrz post powyżej.

    No coz
    - jak zaczniemy za bardzo egzekwowac wyroki naszych sadow ... to
    wladza przegra najblisze wybory, bo sie wyborcy oburza za blokowanie
    FB ?

    - ja bym tam nie chcial, zeby amerykanskie sady mi sie wtracaly do
    dzialalnosci na polskim serwerze, wiec i w druga strone nie powinny

    J.