  • Data: 2010-01-02 11:56:18
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Dec 2009, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Owszem.

    Hm... chyba w radiu się ktoś z NFZ produkował i coś wspominał,
    że karty które na Śląsku (no dobra - w Katowickim, bo zaraz
    Wrocławianie się oburzą a Opolanie oburzą na oburzenie ;)) są
    w użyciu będą nadal "służyły".
    Do lekarza mało chodzę, ale ostatnio byłem z chorą osobą
    i widziałem (u specjalisty) kartki z listą co to za papiery
    trzeba mieć, oraz odrębną od tego praktykę (karta... i już).

    > Bo leczenie należy się tym, którzy są ubezpieczeni.

    Ale przecież Ty wyżej piszesz, że należy się tym którzy
    to udowodnią.
    A to znaczna różnica (szczegolnie, jak ktoś kto jest ubezpieczony
    nie ma dowodów przy sobie).

    pzdr, Gotfryd