  • Data: 2010-01-01 22:37:15
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Ty to masz przesrane życie. Mi wydają od ręki.

    Taką z Twoją fotką ?
    Czy masówkę ?

    > A kiedy musisz?

    Jak idę gdzieś do urzędu albo na pocztę.

    > I skoro PJ masz ze sobą, to jaki problem, żeby
    > jednocześnie było dowodem?

    Nie mam ze sobą - mam w aucie.
    Osobiście zresztą uważam, że prawo jazdy jest bezsensownym dokumentem
    skoro gliniarze i tak zawsze sprawdzają w swojej bazie.

    > Jakie karty? Ubezpieczeniowe? No więc ja mówię, że to ogromna wygoda i

    Dowód osobisty, prawo jazdy, ubezpieczeniowa, wojskowa i kij wie co
    jeszcze w tym totalitarnym syfie.

    > ogromne usprawnienie działania przychodni.

    Powiem szczerze, że mam głęboko gdzieś takie usprawnienia przychodni,
    które u mnie wiążą się z utrudnieniami.
    No ale zdaję sobie sprawę, że niektórzy uważają, że są mniej ważni jako
    ludzie niż aparat biurokratyczny jako taki.
    Ale takim trzeba dawać zdecydowany odpór.

    > Ty mnie zmuszasz do utrzymywania kilku niezależnych systemów za moje
    > pieniądze...

    Twoje? Nie obraź się, ale z tego co mówisz wynika, że to ja Ciebie
    utrzymuję a nie Ty innych.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com