  • Data: 2010-01-02 18:54:05
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek pisze:
    > Taką z Twoją fotką ?
    > Czy masówkę ?

    No taką z fotką miałem. Nie czekałem tygodniami. Zamówiłem i za kilka
    dni była.

    > Jak idę gdzieś do urzędu albo na pocztę.

    No i co ci przeszkadza, żeby wtedy okazać PJ?

    > Nie mam ze sobą - mam w aucie.

    I łatwiej ci iść do domu po DO niż wyjąć PJ z auta?

    > Osobiście zresztą uważam, że prawo jazdy jest bezsensownym dokumentem
    > skoro gliniarze i tak zawsze sprawdzają w swojej bazie.

    Po pierwsze primo: Nie zawsze.
    Po drugie primo: A co mają sprawdzić, skoro DO masz w domu, a PJ mówisz,
    że nie chcesz mieć?

    > Dowód osobisty, prawo jazdy, ubezpieczeniowa, wojskowa i kij wie co
    > jeszcze w tym totalitarnym syfie.

    No właśnie, tu się zgadzamy. 1 wspólny ID to łącznie z kartami z makro,
    multikina, BP i Neste. To jest moje marzenie.

    > Powiem szczerze, że mam głęboko gdzieś takie usprawnienia przychodni,
    > które u mnie wiążą się z utrudnieniami.

    A co takiego trudnego w noszeniu ID?

    > No ale zdaję sobie sprawę, że niektórzy uważają, że są mniej ważni jako
    > ludzie niż aparat biurokratyczny jako taki.
    > Ale takim trzeba dawać zdecydowany odpór.

    Utrudnianie sobie życia w imię oporu przeciwko mitycznemu cieżmiężcy
    jest dość żałosne. Lepiej byś się skupił na niechęci do totalitarnego
    prawa w stylu Prawo Autorskie, które czyni z każdego obywatela
    przestępcę i jest jednym z podlejszych praw na świecie.

    > Twoje? Nie obraź się, ale z tego co mówisz wynika, że to ja Ciebie
    > utrzymuję a nie Ty innych.

    Nie wiem po czym tak sądzisz. Choć pewnie masz rację, bo gdzie mi tam do
    ciebie. Nawet w pierdlu nie siedziałem za przekręty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek