  • Data: 2009-01-19 18:11:27
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 19 styczeń 2009 16:06
    (autor Peter May
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gl24pi$89t$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > W LO tylko dla wybranych profili.

    A jest dla wszystkich, na wysokim poziomie.

    > No cóż, nie ja ustalam harmonogram nauki w szkołach.

    No ale o tym dyskutujemy. Więc jak opluwa ktoś religię, która wg mnie jest
    bardzo ważna, to ja pokazuje, że są dużo mniej ważne przedmioty, w stylu
    historii, biologii itp. W naszym LO np. biologia jest pogromem dla
    większości. No i się nie dziwię. Biologia na poziomie liceumowym to jest
    masakra dla osób niezainteresowanych. No i jednocześnie zupełnie
    nieprzydatny przedmiot do ZZZZ.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.