  • Data: 2009-01-19 21:52:53
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: armar <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > No ale o tym dyskutujemy. Więc jak opluwa ktoś religię,

    Tristan - to jest grupa prawnicza, więc jeśli ktoś opluwa
    Twoją religię, to zainteresuj się co możesz z tym zrobić.

    > która wg mnie jest bardzo ważna, to ja pokazuje,
    > że są dużo mniej ważne przedmioty, w stylu historii, biologii itp.

    Problem w tym, że nie zauważasz, że szkoła to instytucja
    do krzewienia nauki, a nie religii.
    Biologia jest nauką, a religia nie jest.
    Praktykowanie religii w szkołach jest niezgodne z art 53 par 7
    Konstytucji RP:
    "Nikt nie może być zmuszany do uczestniczenia ani do nieuczestniczenia
    w praktykach religijnych."
    Polska zlekceważyła ten zapis, a jak wiesz
    (sądząc po poziomie Twoich wypowiedzi, to nie wiesz)
    w szkole "lekcja" religii rozpoczyna się od:
    "W imię ojca i syna i ducha świętego..." (czy jakoś tak to idzie)
    i w tym miejscu obowiązkowo należy na ciele pokazać znak
    przypominający o narzędziu tortur dla skazańców.
    To jest jawne pogwałcenie Konstytucji.

    --
    Pozdrawia Marek