  • Data: 2009-01-15 17:09:36
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Swoją drogą polacy są dziwni... Pamiętam jak w okolicach 1990 przywędrowały
    > do szkoły krzyże. Wszyscy byli wniebowzięci... W końcu wolno krzyż powiesić
    > w klasie. BA! Lekcje rozpoczynały się modlitwą i modlitwą kończyły... A
    > teraz krzyki straszne, bo dziecko pouczy się w szkole przez 45 minut o
    > Biblii, Koranie itp.

    sluszne zaklamanie prezentujesz, podziwiac, ja pamietam jak ludziom sie
    to nie podobalo, nie wspominajac, ze msza nikt nic nie rozpoczynal, ale
    z biegiem czasu juz tak, krzyz w sejmie, krzyz w szkole itp., rok
    szkolny bez mszy to grzech, otwarcie nowej placowki komisariatu bez
    pokropku - nie moze byc, faktycznie, Polacy sa dziwni, jestes Polakiem?

    --
    The Gnome