  • Data: 2009-01-15 19:27:18
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 15 styczeń 2009 19:06
    (autor Patryk Włos
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gkntui$e7l$1@opal.icpnet.pl>):

    > To teraz słyszysz po raz drugi. Mnie te czarne skurwysyny oceniały z
    > postawy religijnej i w podstawówce, i w technikum.

    No dobrze, ale ilu Murzynów uczy religii? To sporadyczne przypadki. A i nie
    podejrzewam, żeby każdy Murzyn był takimże skurwysynem, jak piszesz. Może
    to wynika z braku znajomości realiów, szoku kulturowego, innych zasad
    wychowania.

    > I _nigdy_ nie było tam solidnej teorii, a zawsze praktyka, poparta co
    > najwyżej kiepskiej jakości teorią.

    Dlaczego więc uczęszczałeś na te zajęcia, zwłaszcza w technikum? Żeby teraz
    móc wylewać swój jad? Dlaczego nie zmieniłeś katechety na białego?

    > Ja bym się o Koranie nawet chciał pouczyć w podstawówce. Bardzo
    > konsekwentna religia - większość wyznawców rzeczywiście stosuje się do
    > wyznawanych przez siebie zasad

    Skąd wiesz? Bo niestety muzułmanie są znani głównie przez pseudomuzułmanów
    działających wbrew Allahowi.

    > - nawet jeśli w życiu doczesnym im to
    > szkodzi, skraca je itp.

    Hm... Które zasady Islamu skracają życie? Bo nie mówisz chyba o terrorystach
    udających wyznawców Allaha, a mających z Islamem tyle wspólnego co
    Inkwizycja z chrześcijaństwem.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.