  • Data: 2009-01-15 18:06:21
    Temat: Re: Etyka w szkołach
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Niby jak? Że niby katecheta każe się modlić i za to ocenia? Pierwsze
    > słyszę...

    To teraz słyszysz po raz drugi. Mnie te czarne skurwysyny oceniały z
    postawy religijnej i w podstawówce, i w technikum.

    I _nigdy_ nie było tam solidnej teorii, a zawsze praktyka, poparta co
    najwyżej kiepskiej jakości teorią.

    A o innych religiach dowiadywaliśmy się tyle, że ludzie wierzący w co
    innego są _źli_ i nie pójdą do tzw. nieba.

    > teraz krzyki straszne, bo dziecko pouczy się w szkole przez 45 minut o
    > Biblii, Koranie itp.

    Ja bym się o Koranie nawet chciał pouczyć w podstawówce. Bardzo
    konsekwentna religia - większość wyznawców rzeczywiście stosuje się do
    wyznawanych przez siebie zasad - nawet jeśli w życiu doczesnym im to
    szkodzi, skraca je itp.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com