  • Data: 2007-03-19 13:38:31
    Temat: Re: Era - zmiana regulaminu
    Od: "bulaselduppo" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedzi.

    Kontaktowałem się z UKE i uzyskałem dziwną interpretację przepisów.

    Otóż wg UKE w razie wypowiedzenia przeze mnie umowy Era może się
    domagać ode mnie zwrotu pieniędzy wszystkich korzyści, jakie odniosłem
    z tytułu promocji do momentu rozwiązania umowy... Nie muszę natomiast
    zwracać pieniędzy za ulgi promocyjne za okres od wypowiedzenia do
    końca trwania umowy...

    Natomiast w regionalnym UOKiK uzyskałem informację, że art 59 dotyczy
    tylko ISTOTNYCH zmian w regulaminie.

    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam,
    Bulas.