  • Data: 2004-07-27 23:11:30
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    (...)

    > Aleś ty monotonny :-)) Chyba idę się sam aresztować, albo od razu
    > powiesić.

    Mnie też już nudzi ta dyskusja, w której, przez szacunek dla twojej
    Inteligencji, przypuszczam, ze idziesz "w zaparte', albo, "rżniesz głupa" a
    nie faktycznie nie rozumiesz istoty rzeczy.

    Nie chcę mi się juz polemizowac z Twoimi nieadekwatnymi argumentami i
    zakończę to tylko jednym:
    jesli wykażesz, że:
    1. motywem Twoich przedsięwzięc nie była chęć zysku (a przypominam, że już
    się do tego wcześniej przyznałeś) i maksymalne zminimalizowanie opłat za
    zużyta energię NIEZALEŻNIE od jej faktycznego zuzycia,
    2.lub tez wykażesz, że zwrot w wyniku Twoich manipulacji przez spółdzielnię
    nieomal całych wnoszonych przez Ciebie opłat za ogrzewanie był uzasadniony
    stanem faktycznym (tj. istotnie tak drastycznie mniej od sąsiadów grzałeś),
    3.albo dowiedziesz, że w wyniku podjętych przez Ciebie celowych i ciągłych
    działań nie uzyskałes korzyści majątkowych w postaci zużytej przez Ciebie
    energiii cieplnej, za którą NIE zapłaciłeś (a którą opłacić w efekcie tych
    działań musieli Twoi współspóldzielcy)

    to tylko wówczas przyznam Ci rację.
    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.