  • Data: 2004-08-03 22:48:10
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:
    [...]
    >+ taki nacisk na ich montaż. Nie spodziewam się, by twórca tego pomysłu był
    >+ takim ignorantem,

    Ja też :)
    [...]
    >+ Najlepszym dowodem jego "cudowności" było to, że założenie podzielnika
    >+ powodowało ZAWSZE spadek opłaty. Aż do samego niemal końca

    Owszem. I zastanawiające jest że nikt nigdy i nigdzie nie poniósł
    konsekwencji takich działań.

    [...]
    >+ Na walne zgromadzenie - ponieważ się już lekka afera zaczęła robić i
    >+ spółdzielcy skłaniali się do uchwały, by podzielników raczej nie
    >+ instalować - przyjechał przedstawiciel [...]
    >+ miało luźny związek, bo już uczeń podstawówki się, że perpetum mobile nie
    >+ istnieje. W każdym razie większości zdobyć się nie dało i uchwała
    >+ zabraniająca nie zapadła.

    Cóż - zdaje się że to u nas w kraju normalne. Znaczy fakt że
    matematyka i fizyka przegrywają z propagandą - ludzie wolą
    wysłuchać obietnić niż wyliczeń.... :(

    >+ Równocześnie w odpowiedzi na moje pismo do Rady Nadzorczej, owa odpisała mi,
    >+ że na podstawie opinii jakiegoś tam autorytetu stwierdzają, że opisane
    >+ przeze mnie sposoby zaniżenia pomiarów są nieskuteczne i spółdzielnia wyraża
    >+ zgodę na to, bym sobie je stosował, ponieważ wg opinii rzeczonego

    Miło mi że się pofatygowałeś i opisałeś ze szczegółami co i jak, bo
    wyglądąło że wyjdę na obrońców oszustów i złodziei :)
    A jak była *rzetelna umowa*... to nie ma o czym dyskutować :)
    Niewątpliwie wyrażający zgodę na opomiarowanie więcej zapłacili za
    podzielniki i czynności administracyjne przy nich niż za twoje
    ciepło :)

    [...]
    >+ Autorytet jakoś sprytnie przemilczał istotny fakt

    Mnie cały czas uderza odbiór argumentacji (mojej na przykład)
    dotyczącej najprostszego do rozważenia (a i sprawdzenia) testu
    - właśnie *tylko* uszczelnienia okien.
    W najlepszym przypadku - głucha cisza. Nikt nie chce się
    przyznać że woli "słuchać fachowca z firmy" niż pomyśleć
    - bo myślenie jest za trudne czy jak ?? ;)
    Nie znałem otoczki całej twojej "walki", ale... ale właśnie to że
    grupowicze woleli zaatakować ciebie niż ideę "podzielnikowania"
    mnie ruszył :)

    [...]
    >+ - głównym argumentem spółdzielni było to, że opomiarowanie doprowadzi do
    >+ korzyści przejawiających zmniejszeniem się czynszu, więc nie powinno ich
    >+ dziwić, że się zmniejszył.

    ROTFL !

    pozdrowienia, Gotfryd