  • Data: 2004-07-26 08:15:02
    Temat: Re: Eksmisja z mieszkania własnościowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:139xzolt7htj9$.dlg@elektro-instal.com...

    > A teraz to wstawiłeś kolejny warunek:
    > - nie /opomiarowany/ kaloryfer..... -)

    NJa taki miałem. Większość znanych mi mieszkań ma - w łazienkach.

    > Ja mam wymiennik u siebie i normalny licznik, z tym że nie mieszkam w
    bloku
    > ;).

    Pewnie domek :-). Bo tam się tak robi.

    > A skoro mowa o np. kapilarach - to czy w przypadku "zakręcenia"
    kaloryferów
    > i dogrzewaniu się np. piecykiem gazowym - ta ciecz z kapilara się ulatnia?
    > czyli powstaje rzekome zużycie energii cieplnej w kaloryferach któe są
    > faktycznie zakręcone? Jeżeli tak to..... ;)

    Ulatnia się oczywiście. Ale o wiele wolniej. Kaloryfer włączony, by utrzymać
    temperaturę w mieszkaniu musi być cieplejszy od powietrza. Jesli dogrzeważ
    zewnętrznie, to jest wemp. otoczenia.

    > A pozatym jak może być nieopomiarowany kaloryfer w mieszkaniu?

    Może. Tak, gdzie mieszkałem w łazienkach były nieopomiarowane.