eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEgzekucja komornicza od strony wierzyciela: poszukiwanie majątku, koszty, itp › Re: Egzekucja komornicza od strony wierzyciela: poszukiwanie majątku, koszty, itp
    From: "White Rabbit" <W...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Egzekucja komornicza od strony wierzyciela: poszukiwanie majątku,
    koszty, itp
    Date: Tue, 3 Nov 2009 22:38:52 +0100

    Czy w razie niepowodzenia w poszukiwaniu majątku, mogę w kolejnym
    wniosku/aneksie
    rozszerzyć skalę poszukiwań, a na razie skupić się na ZUS ?

    > Na żadne, jak komornik będzie chciał, to wezwie na piśmie. A czasem
    > wykona działania bez zaliczki. Ściągnie od dłużnika, a jak nie ściągnie,
    > to potem zażąda od wierzyciela (pod rygorem egzekucji :)

    Słyszałem, że w przypadku wniosku o poszukiwanie, majątku komornicy żądają
    już przy jego składaniu
    zaliczki na pokrycie wszystkich kosztów ew. zapytań?
    Tym bardziej mnie to dziwi, bo ponoć tylko ZUS żąda od komornika opłat za
    wydanie informacji
    (ok. 30zł), a w pozostałe urzędy (m.in. Ewidencja Ludności, US, CEPiK)
    udzialają
    komornikom takich informacji bezpłatnie...

    > Jeżeli to jakaś wiocha to możesz wypisać wszystkie większe banki (np z
    > panoramy firm) z tej miejscowości (wraz z adresami).

    Niestety rzecz ma miejsce w stolicy... :(

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi...