  • Data: 2010-10-14 13:15:58
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:i96tf2$j1p$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Tu nie ma czego udowadniać !
    Właśnie dlatego twoje próby są bez sensu.

    > Prawie cała Polska ma jeden 8-godzinny etat i jakoś przy tym etacie nie
    > jest w stanie podjąć drugiej pracy !!!
    Co za bzdury.
    W Polsce pracuje obecnie ok. 15-16 mln osób (dane wg BAEL). To nawet nie
    połowa. Dodatkowo wlicza się w to jednoosobowych przedsiębiorców i
    zatrudnionych w niepełnym wymiarze czasu pracy.
    A ilu z pełnoetatowców posiada druga pracę to przedstaw swoje badania albo
    przestań pier****ć.

    > Rety, to ja też chciałbym sobie trochę popracować luźniej w swojej pracy.
    > Myślisz, że w innych zawodach jest inaczej ?
    To dąż do tego. Ktoś ci broni? Środki przecież masz.

    > A taki monter w fabryce samochodów ma ? A górnik ? Co Ty gadasz ?!
    Znów te bzdety ignoranta.
    A nauczyciel nie ma kombinezonu roboczego, butów ochronnych jak monter. Nie
    ma kasku z lampką jak górnik.
    Co tam.
    Nie ma nawet samochodu służbowego jak byle gówniany PH. Nie ma pistoletu jak
    byle glina.
    Ani porządnego uposażenia, jak byle zasrany samorządowiec.

    > Każdy wybiera pracę do jakiej nadaje się i jaka mu pasuje. Żaden zawód nie
    > zasługuje na odmienne traktowanie.
    Często padają w tym wątku (i nie tylko w tym) bzdury, ale ty chcesz chyba
    wygrać rywalizację w tym względzie.
    Każdy zawód należy traktować w sposób odpowiedni dla jego specyfiki.
    A ty powinieneś zaznać operacji wykonywanej przez niewidomego chirurga, bo
    przecież niewidomy może np. wytwarzać szczotki, a żaden zawód nie zasługuje
    na odmienne traktowanie.

    --
    Jotte