  • Data: 2010-10-14 12:00:23
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > przy czym nie jest też prawdą, że praca nauczyciela kończy się z
    > pierwszym dniem wakacji i zaczyna z 1 września.

    Zajęcia sie koncza ok.22 czerwca, znani mi nauczyciele wracaja do
    szkoly ok. 28-30 sierpnia. Dwa pelne miesiace jak obszyl, nawet
    doliczajac pare dni pracy po zakonczeniu roku.

    > Papierkowej roboty na zakończenie roku, po zakończeniu roku i przed
    > rozpocząciem jest od cholery.
    > Weź sobie usiąść i wypisz 60 świadectw i policz ile czasu ci to zajmie.

    Skad ta liczba? Uczen ma wiecej lekcji w tygodniu niz nauczyciel, stad
    prosty wniosek, ze jest wiecej nauczycieli niz oddzialow, zatem na
    jednego nauczyciela przypada srednio mniej niz jedna klasa. Ile moze
    byc uczniow w klasie? 30 chyba gora? No to jakies 20 swiadectw
    srednio...

    No i ile mi to zajmie? Kilka godzin gora, nie cale wakacje przeciez.

    Juz nie mowie o wynalazku zwanym drukarka.

    MJ