  • Data: 2010-10-14 12:22:50
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/14/2010 7:12 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Ja Ci to policzę:
    >
    > doba ma 24 godziny
    >
    > 8 praca
    > 8 sen
    > ==
    > zostaje 8
    >
    > przygotowanie obiadu 1
    >
    > jedzenie (3x0,5) 1,5
    >
    > dojazd do pracy 2
    >
    > 15 minut toalety rano
    >
    > 15 wieczorem
    >
    > 30 opieka nad dzieckiem
    >
    > zakupy 0,5
    >
    > pisanie na niusy 0,5

> [...]

    no papatrz,
    to nauczyciel to jednak mistrz jest.
    Bo ma zwykle 4-5 godzin w jednej szkole, 4-5 godzin w drugiej szkole,
    jeszcze musi dojechać z jednej do drugiej, zrobić to samo co górnik, a
    poniewż zwykle jest kobietą to jeszcze musi dorzucić czas dla dzieci.
    I uwierz mi, że nie śpi 8 godzin bo nie ma tyle czasu.
    Górnicy to jednak strasznie śmerdzące lenie są.

    Zauważyłeś jednak tak fakt, że górnik wykonuje pracę fizyczną a
    nauczyciel umysłową i że tego w żaden sposób nie da się porównać
    godzinowo bo możliwości w obu przypadkach są zupełnie inne. Prawda?

    to tak jakbyś od wyczynowego maratonczyka wymagał biegania 8-godzin
    dziennie na etat. Myśleć proszę.

    Zresztą napisałe już, że nauczyciel pracujących na dwa etaty regularnie
    w tygodniu to raczej nie ma.