  • Data: 2010-10-14 12:13:54
    Temat: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/14/2010 7:00 AM, Michal Jankowski wrote:

    > Zajęcia sie koncza ok.22 czerwca, znani mi nauczyciele wracaja do
    > szkoly ok. 28-30 sierpnia. Dwa pelne miesiace jak obszyl, nawet
    > doliczajac pare dni pracy po zakonczeniu roku.

    ale praca nauczycieli 22 czerwca sie nie konczy.
    i na pewno nic nie robią przed 28 sierpnia. Wątpię.
    Chociaż i takie szkoły się zdarzają.
    Zapytaj się tych twoich nauczycieli co robia jak dyrekcja wpadnie na
    pomysł, że w tym roku w czasie wakacji malujemy klasy.
    Tylko znajdź takich co mają własne klasy porzadnie urządzone.

    > Skad ta liczba? Uczen ma wiecej lekcji w tygodniu niz nauczyciel, stad
    > prosty wniosek, ze jest wiecej nauczycieli niz oddzialow, zatem na
    > jednego nauczyciela przypada srednio mniej niz jedna klasa. Ile moze
    > byc uczniow w klasie? 30 chyba gora? No to jakies 20 swiadectw
    > srednio...

    wychowawstwo to jednak trochę inna matematyka niż tą którą znasz ze szkoły.
    Klasa zwykle ma więcej niż 20 uczniów. Nie wszyscy nauczyciele mają
    wychowawstwo, ale za to sporo z nich ma dwa.

    > No i ile mi to zajmie? Kilka godzin gora, nie cale wakacje przeciez.
    >
    > Juz nie mowie o wynalazku zwanym drukarka.

    na temat drukarki już było. Sama drukarka niczego nie wydrukuje.
    Spędzisz więcej czasu na przeklepaniu tych danych niż na ich ręcznym
    wypisaniu.