  • Data: 2009-08-21 09:40:05
    Temat: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:

    > swietne.
    > I bardzo wygodne.
    > Jak trzeba powiedziec cos niewygodnego, lepiej nic nie mowic.
    > W Uwaga pirat za to wymądrzaja sie az za bardzo.

    No tak, mogłem się spodziewać, że ktoś taki jak ty będzie mieć problem z
    odróżnieniem rzeczywistości od rozrywkowego programu telewizyjnego.

    > Dziekuje za odpowiedz, ze policjany widzac zle oznakowana droge w zakresie
    > swoich obowiazków nie ma zagreagowac na ten fakt.
    > Dziekuje.

    Ale bełkoczesz... Mózg już ci zupełnie się zlasował?

    A to, że droga jest rzekomo źle oznakowana, to tylko twoje prywatne zdanie.

    [ciach]

    > alez prosze cie bardzo.

    Mieć zacięcie... Mieć zacięcie...

    > to samo co "chodzi"

    Cierpisz na afazję, czy jesteś tylko zwyczajnie głupi?

    > ale wiesz ze powyzej limitu, tak?

    Punkty zawsze się znajdą.

    > Czy tak sobie pleciesz, co ci klawatura na jezyk przyniesie?

    Znowu bełkoczesz...