  • Data: 2006-10-08 13:21:18
    Temat: Re: Dostawca internetu ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna bajka, ze to jest dokladnie opowiadanie bajek o przepustowosci łącza,
    > bo przyjeło się ze łącze np. 512Kbit/s bedzie +/- wlasnie ta oferowana...

    Powiedzmy, ze kwestia dotyczyla by alkoholu ;) Ale ja sprzedaje butelke
    ktora bedzie napelniona maksymalnie 0,5L i placisz w nadzieji , ze otrzymasz
    cos zblizonego do tej pojemnosci, tym czasem widzisz ze w butelce dostales
    tylko 1 kieliszek... Czy to jest OK ? Zasadniczo umowilismy sie na maks 0,5L
    a ja w ofercie mam rowniez max 0,25L oraz 1L. Wiec, jesli zaplaciles za 0,5L
    spodziewasz sie chyba, ze dostaniesz cos pomiedzy 0,25 a 0,5L a nie
    kieliszek ;) wiec... Ja w kazdym razie czuje sie oszukany.
    Jarod